Färgning av hår atm yo.

Tänkte det vore kul o ladda upp en liten line av bilder på när jag bleker slingor, och lägger i rödfärg i håret.
Dock fångar inte kameran irl färgerna så jävla bra va, så får förklara lite också bla bla.
Mest for the lolz, och inte direkt något ''såhär gör du'',

Och a, skitroliga bilder på mig jag är osminkad. Fast imussai jag passar i att vara osminkad.

1, nu har Maria  (trefyratva.blogg.se) lagt i blekmedlet i slingor på mig




2, sådärja nu har man sköljt ut blekmedlet och viola!
charmiga oranga slingor mhm.


3,Lustigt att bilden blev så exponerad? i mean look at the fejse.
Hursom nu är ju håret mörkbrunt ( med ynka gamla inslag av rött )
med rätt så tydliga oranga/gula/ljusbruna slingor.


4, Se! just lärt mig den där effekten med stora pixlar, min syrra visade mig något lustigt program.
passade bra då jag hade en lite väl för charmig min<3

iaf så ligger rödfärgen i där och irl var färgen helt knallröd, men bilden visar lite mer oranget..



5, tvättat ur rödfärgen och håret tog åt sig väldigt bra av färgen! synd att megasämst kameran har dålig färgsyn HMH.
Ser orangerött ut, men lovar det var foshizzle rött. Vinrött i blötthår tillstånd.



6, Fönade håret och DONE.
Fick fram min charmiga naturliga sidolugg också, och älskar nyfärgat hår blir så fluffigt o mysigt.
Där är håret endast fönat och genomborstat men inte stylat på något annat sätt :P




Hittade amandas jeans skjorta jag är kär i , Snattifan!<3






Skönt att man fick bort dem där fula bruna pigmenten..

MEN
Nu ska jag ägna mig åt att gosa med Pixle som just lagt sig på rygg i migg knä, så. Jävla. Bedårande.

BYE

Kommentarer
Postat av: amanda

yoooo min skjorta jag letat efter i år och dar ! D: <3

2011-02-25 @ 20:35:22
URL: http://amandaengbloms.blogg.se/
Postat av: celine (;

Hejj :)

jag undrar om du hade varit intresserad av att följa min blogg? jag följer iaf gärna din! :)<3

2011-02-26 @ 18:16:21
URL: http://caandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0