HEHE tänkte till för en gångs skull

Funtat lite över det där med uttrycket , och ordet.

''Oseriös bild :P''
'' aa och så gjorde vi de och det och det, fett oserösa såklart''
'' OBS! inte seriös !''

osv osv. Det där med att man yttrar sig personligt och hur man vill. Men
man är troligtvis inte redo att stå för det, att liksom inte kunna ha nog
med balls och bara säga '' ja ä inte oseriös de är fan såhär jag bär mig åt för att ha kul!''
eller ang. en bild. Om man inte kan stå för bilden. Skriv fan inte då att du är oserös på bilden som någon deffence. Lägg inte ut bilden.
Men det kan också vara attentionwhoring.
Vad vet jag, Jag är bara en haters sometimes.


Kommentarer
Postat av: Sannie

HAHAH OMG, på bilden X)

2010-09-24 @ 09:08:08
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0