Det var Rave-med-dogge tajm

Det var Rave-med-dogge tajm idag.
Jag och Elin drog lite innan sista lektionen och stannade för att muncha i oss gratis kaffe och cheeseburgare ( men dem fick jag betala för :CCCC)
på donken.
Vi drog oss igenom nacka Forum för o ta oss till bussarna, och så gick vi in i The voice gänget tehe.

Jag fick chansen att berätta för kjell att jag tyckte han är Episk.

jag är längst till höger o ser ut som ett mungo.

Mungo är ett djur.

HEHEH Narre dag fan

Kommer ocså hem och fått mina nya benvita converse ( nyskick ) ifrån tradera för 80kr <3
och en grå tröja med gula ärmar.. ejjjjj ville ha den från tradera kosta bara 30kr :C
( jag är tradera freak )


jag till höger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0