aaeeedeesköööntfan.

Tja, ja är seg på att uppdatera skriva nya inlägg o shi. Sorry.
Men så jävla skön helg.
Satt hemma och spelade lite L4d2 till xbox360 med amanda , vi började spela runt 21:00.
Sedan fick vi besök av Simon och alex, så vi switchade spel till Halo3.
Vi spelade det, bytte till L4D1 , bytte till Sonic the hedgehog360'
och körde multiplayer , vi hade jävligt stora besvär med att ta oss igenom banorna eftersom vi alla var n00bs.
Obsarvera: Köpte spelet den dagen så hade inte själv haft tid att köra spelet förens då.
Ja litet stolt Sonic fan since 1998.

Sen drog vi igång med main story, som vi sparade på fel användare på kexboxet så vi fick restarta och spara om. Ja, väldigt irriterande lol.
Vi bytte väl spel lite då o då mellan halo o l4d o Sonic.
Någongång runt 03:00 så blev amanda för trött och la sig till rätta i soffan , tog mitt täcke och somna.

Så Simon och jag körde på main story resten av kvällen, som besatta av att klara alla stages.
alex var en simpel kommentator som lite senare runt 5-6 somnade han också. Jag och Simon spelade till kl
10:00 på morgonen då han behövde sticka för sin match, alex var ju hans skjuts så han drog också.
Btw, amanda drog närmare 7-8.

När alla dragit fick jag zeldakick och startade N64:at och körde OOT.
Men bara i en timma tills jag föll ihopp i min säng.


COOOL story bro'
Det här ska vi göra om många fler kvällar, med fler personer !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0