Slappt

 



Kom hem igårkväll och kom ihåg att jag laddade ned 'legend of the guardians..''
Så jag slog mig ned i soffan och njöt av filmen, plus mina tre energidrycker..
Velat se den här filmen ett bra tag nu så skönt att få det gjort.
Och filmen var urgrym, animeringen var faschinerande über detaljerad och realistisk.
Gillart.
En och en halv timma efter starten av filmen så
var den slut. Sådär, kl 03:30 på morgonen. Då tyckte jag nog det var dags att sova ehe.


Sitter atm och skriver ett inlägg på bloggen, den ni.
Brorsan sitter bredvid i min soffa och spelar Streetfighter 4.
Men han har lämnat rummet nu med spelet på i meny läget så... och SF4 theme song är på repeat och har spelat nu i någon timma. Jag kan fan låten utantill nu?!




Men jag är mer ett Tekken fan.

Kommentarer
Postat av: Maria

vi skulle juh se den :(

2011-02-26 @ 19:54:32
URL: http://trefyratva.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

2011-07-20 @ 02:54:22
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0