Sketchar loss

Jo jag behöver ju öva på de där med att rita människor, och mer realistiska men vad jag alltid tar en wrong turn där. Klottrade till ett litet råtthuvud också, och ska väl rita klart den när min tablet vaknat upp ifrån sin sämstkoma.


Här började jag på en 'smoker' ifrån L4d, ritprogrammet svek mig totalt och stängdes ned och inget sparades. 
Buhu. 

Här är skissen till en bild jag avslutade för några veckor sedan

En skiss jag aldrig avslutade ,mest for fun

En första prov prototyp av en 'maskot' till farsans företag.
www.ghea.se kan ni hitta sluliga resultatet av maskoten..

Sådärja, kul att lägga upp alla sketcher någonstans mmh?
och måste påpeka att jag står för 100% copyright  på rubbet.
Och jag har absolut inte influerats av andra konstnärers bilder, det enda som influerat mig är
min fantasi.
Sådetså :)

Kommentarer
Postat av: Giz

nice:)

2011-02-25 @ 13:17:29
URL: http://SweGizmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0