Godmornin' non-existing sunshine

Igårkväll  drog jag Rickard o Maria till mig, sen fick vi besök av Simon och Alex.
Spenderade kvällen med guitarhero o Rickard satt fastklistrad vid datorn o spelade LoL.
Jag och Simon tog oss an att för en j*vla gång spela klart Sonic colors, And we did.
Credits var onödigt långa..

Vaknade precis upp, tog en dusch o fixa té och nu sitter jag här. Coolt eh?
Maria har precis vaknat och Rickard sover fortfarande i guess..
Vi ska med ett tåg som går 13:00 , så vi drar oss väl snart.
Till Fagersta woop woop!

Aa justja, skolan. Låt oss säga att jag -glömde bort- den idag kay?

Slänger in en bild på några av mina stamps från DA, för dem är rätt så fina.
Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0