Det var den dagen

Jaha jaha.
Dagen började som vanligt med att stiga upp kl 06:00 och dra till jobbet.
Klockan 4 tog jag mopeden och Gucci ner till Nacka BK, där Maria och Kazzi väntade.

Vi tränade agility i någon timma, och Gucci har verkligen gjort framsteg när det gäller farten och
självsäkerheten med balanshindrena.
Vi ska anmäla oss till lite agility tävlingar snarast.
Det var ett tag sedan nu får hon en fresh start efter valparna.

Jag och Maria köpte glass och myste vid Ektorp centrum, Gucci fick sedan chans och köra på lite med hennes
konster och trick på gångvägen.

När jag kom hem står 4 glada hundar vid dörren, härligt att vara hemma.
Gick ut på tomten med Yoshi och tränade på hans tjusiga tricks. Snurra, 'sitta fint' , Prancing och ben korigering( lyfta ett ben i taget i takt med mina ).

Jag var trött, tog en dusch. Fick fnatt och klippte håret.
Det resulterade med en liten fin lugg haha, jaja kan lägga in en bild också.

Nu när Alex, Jonathan och Simon dragit ifrån tvspels-kvällen på en timma
sitter jag här nöjd och belåten med råttan springandes över mina axlar.




Sedär en lugg så fin :D

och så langar ja lite bilder på Yoshi, i all sin glans.


Och jag med lite extra rött hår... är nog dags att slänga i en tunna rödfärg i håret igen hehe.

Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0