Regnigt värre. Unrelated.


Chillade galet på rasten med Elin och Emelie, Och dogge ofc.
Men jag havde små panikat över mina magsmärtor så jag hade inte planer på att gå på sista lektionen.
Och de gjorde jag inte heller.
Men hade små problem med att ta mig hem eftersom jag hade så vidrigt ont i magen. Kändes som en stor järndank fyllde magen och jag fick svårt och andas.
Emelie min lilla hjälte körde hem mig på min moped, för ja litade inte på att ja kunde köra i smärtor. TIHI.

aa men det blev lugnt när jag kom hem, bäddade ned mig vid tvspelet och
myste 10x.

Dante's inferno fick det bli.

Och btw, game wtf: Bossen på bild. Skjuter spädbarn från brösten <3


Kommentarer
Postat av: JESSOO :D

sv; ÅH TAAACK! :D:D

2010-09-23 @ 22:07:15
URL: http://yesicahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0