Yo.

Det här kan ju bli mindre intressant.


Fullständigt namn:
Ronia Harriet Räntfors - Gutå

Ögonfärg: Blågrå

orginal hårfärg: askblond

Nuvarande hårfärg: Rödbrun

födelse årstid: Våren

--------

Starkt minne ifrån din tidiga barndom: Jag har väldigt många startka minnen , och nu kommer jag troligtvis nostalgitrippa.
men ett av dem var när jag satt och spelade The legend of zelda: Ocarina of time med pappa och min broder.
( vi turades om med vem som höll i kontrollen o körde ) Och vi var inne i Shadow temple och jag minns att jag tyckte det templet var rätt obehagligt samtidigt som enormt fascinerande.
Vet inte varför jag just minns det ögonblicket så starkt.
Btw, jag var väl kanske 6 år då.

Din bästa vän ifrån den tidiga barndommen?: Evylin , helt klart. Från första dagen på dagis tills.. ja vi är fortfarande bästa-barndoms-vännerna-EVVUR.
haha vi trodde pikatchu bodde i en liten stuga på min tomt.. . helt ärligt.


---------

Sommar - Vinter :  Sominter

lakrits - choklad : Choklad

Fanta - cola : fanta

Xbox 360 - PS3 : xbox 360 ppfttt ftw.

Kjol - Jeans : Jeans

Pc - Mac : PC

---------

Vilken låt lyssnar du på atm? : Paint it black - the Rolling stones

Rock - Hiphop :  Rockiti hop? Rock.

Spelar du något instrument? : Nope, eller räknas Guitarhero ? * Shoot *

Någon artist/sångare / band du verkligen inte gillar ? : Carola. Jonas brothers lol.

Favorit band / sångare / artist : Har ett antal 
 
Sådärja, tyckte de var lite kul att fyllla i. 
Okey inaktivitet här verkar ju vinna rätt överlägset.

Men nu ska jag upp till rummet o spela ac's brootherhood som jag fick hem i förrgår.
aaaiii de är asnice.

Bye bye lingonpaj.  / Bajs






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0